استاندار فارس: همه ظرفیت های شهرستان گراش در توسعه باید بکار گرفته شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان گراش در جنوب فارس از مدیران خواست تا با ایجاد نهضت خدمت رسانی از همه این ظرفیت های نهفته بهره گیری کنند و اظهار داشت : جنوب فارس سرزمین فرصت های طلایی برای توسعه و خدمت رسانی است ، بسیاری از این ظرفیت های نهفته با همدلی مردم و مسوولان می تواند به فعل تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان گزارش، در حاشیه ملاقات حضوری با مردم این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم و پاسخ گویی سریع به درخواست ها و تقاضاهای آنها است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی و غایت و مقصد اصلی حکومت اسلامی، کسب رضایتمندی عموم مردم است که این مُهِم جز با ارتباط بی واسطه با مردم میسر نخواهد شد افزود: باید از همه ظرفیت ها برای دیدار چهره به چهرم مردم با مسوولان بهره گیری کرد.

او ادامه داد: بر همین اساس، یکی از رویکردهای اصلی دور دوم سفرهای شهرستانی را دیدار مستقیم با مردم و فعالان اقتصادی در قالب میز خدمت قرار داده ایم.

وی، ضمن تاکید بر ضرورت شناسایی و احصاء مشکلات مردم اظهار کرد: باید با همه توان در خدمت مردم، جوانان و نوجوانان باشیم و در جهت حل مشکلات و درخواست های آنهان گام برداریم و قطعا به دنبال رضایت مردم، رضایت خداوند نیز جلب خواهد شد.

استاندار فارس در میز خدمت شهرستان گراش با ۳۰ نفر از مردم این شهرستان به طور مستقیم و بی واسطه دیدار کرد و پس از شنیدن خواسته‌های آنها دستوراتی برای حل مشکللات صادر کرد.

استاندار فارس: همه ظرفیت های شهرستان گراش در توسعه باید بکار گرفته شود

ادای احترام به مقام شامخ شهدا
دکتر ایمانیه صبح امروز در بدو ورود به شهرستان گراش با حضور در گلزار شهدای شهر گراش به مقام شامخ شهدا از جمله شهید مهدی نیساری شهید پهلوان مقاومت، ۱۱ شهید حمله تروریستی ناوآمریکایی به پرواز ۶۵۵ هواپپیمایی ایران ایر در خلیج فارس، شهید حادثه منا و سایر شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن گراش، دیدار با فعالین اقتصادی و خیرین حوزه آبخیزداری و آبخوان داری و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر استاندار فارس به شهرستان گراش است.
شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha