برگزاری کارگاه‌های آموزشی جوانی جمعیت و فرزندآوری در کردستان

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزندآوری و جوانی جمعیت، کارگاه های آموزشی با این موضوع و با حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی از صاحب نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت و برکات آن در آینده ایران در چند شهر استان برگزار می شود.

علی اصغردریایی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حجت الاسلام محمد مسلم وافی از صاحب نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت و برکات آن در آینده ایران، به استان کردستان سفره کرده است در چندین نشست و رویداد با این موضوع شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و پیرو ایشان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فرهنگ سازی برای تکثیر جمعیت جوان و فرزندآوری برای استقرار ایرانی قدرتمند در سطح منطقه، حجت الاسلام وافی در استان کردستان و شهرهای بیجار و قروه و همچنین شهر سنندج حضور یافته و کارگاه های آموزشی برای ۵۰ نفر از کنشگران این عرصه برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با اشاره به فرمایشات و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی و تکثیر جمعیت جوان اضافه کرد: حجت الاسلام وافی علاوه بر شرکت در جلسات و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نحوه ترویج و تبلیغ فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان، با مقامات بلندپایه استان نیز دیدار و نشست های کاری برگزار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها و دستور کارهای آینده جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه نیز فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان در سطح استان خواهد بود.

دریایی به برنامه های ویژه عرصه فرهنگ عمومی اشاره و اظهار کرد: کارگاه آموزشی با حضور ۵۰ نفر از کنشگران این عرصه از جمله مهمترین برنامه‌های حجت الاسلام وافی در سطح استان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha