معرفی برگزیدگان چهارمین جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان، خبرنگار ایرنا ۲ عنوان برتر کسب کرد

سنندج-ایرنا- برگزیدگان چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس ویژه اهالی رسانه استان کردستان به مناسبت روز قلم روز چهارشنبه در سنندج معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج روز چهارشنبه در اختتامیه چهارمین دوره جایز رسانه‌ای پینووس اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم رسانه تاثیر آن در تعاملات اقتصادی است.

علی‌اکبرعبدالملکی با اشاره به اینکه تغییر و تحول در استان و دستیابی به موفقیت و رونق اشتغال مستلزم همدلی بین اجزای مختلف جامعه است، افزود: رسانه به عنوان پیشران توسعه نقش اساسی در فرهنگ سازی و جریان سازی فعالیت های مولد دارد.

وی بیان کرد: معتقدم انجام هر فعالیتی در اتاق بازرگانی نیازمند پیوست رسانه‌ای مرتبط است که در دوره جدید این مهم را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ادامه داد: به همت یکی از مشاوران برجسته کشوری اولویت های اصلی توسعه استان را شناسایی کردیم که یکی از مهمترین آنها مربوط به رسانه است.

عبدالملکی با بیان اینکه آموزش یکی از بخش های اتاق بازرگانی است، بیان کرد: آمادگی برگزاری دوره های آموزشی حوزه رسانه با حضور اساتید ملی و بین المللی را داریم.

معرفی برگزیدگان چهارمین جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج هم در این مراسم گفت: امیدواریم دوره های بعدی جایزه رسانه ای را با پشتیبانی بیشتر و خلاقیت اهالی رسانه استان برگزار کنیم تا به جایگاه واقعی و هدف اصلی از برگزاری چنین برنامه‌ای دست پیدا کنیم.

محمدسعید احمدپناه، خزانه‌دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج هم در این مراسم رسانه را قلب تپنده هر جامعه ای خواند و اظهار کرد: بدون شک رفع مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی با کمک و تعامل اهالی رسانه زودتر و بهتر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه وجود رسانه مستقل در هر جامعه ای منجر به کشف حقایق و آسیب شناسی بهتر مسائل و موضوعات مختلف می شود، افزود: خانه مطبوعات استان با ارائه پیوست مالی هر برنامه و طرحی می توانند از همکاری و حمایت اتاق بازرگانی در اجرای برنامه های مختلف بهره مند شوند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی سنندج هم در این مراسم با اشاره به اینکه کردستان جزو استان های کم برخوردار در بخش صنعت و معدن است، بیان کرد: این استان دارای ظرفیت های فراوانی بوده که برای به فعلیت رساندن آنها نیازمند سرمایه گذاری و توجه بیشتر به توانمندی نیروهای انسانی است.

حمیدی یادآور شد: فرهنگ کار در جامعه ما ضعیف است و می طلبد رسانه های استان در راستای تقویت این مهم به منظور رونق اشتغال و تولید بیشتر فعالیت کنند.

برگزیدگان جایزه رسانه ای پینووس

دبیرچهارمین دوره جایزه رسانه ای پینووس در این مراسم با اشاره به اینکه این برنامه با حمایت اتاق بازرگانی سنندج شکل گرفته است، اظهار کرد: به طور میانگین چهار ماه یک بار یک دوره از جایزه رسانه‌ای پینووس را برگزار کردیم.

یاسین شریعتی با اشاره به اینکه اختتامیه دوره چهارم قرار بود اواخر سال گذشته برگزار شود که به دلیل انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی به تاخیر افتاد، اضافه کرد: در دوره نخست ۴۰ اثر، دوره دوم ۵۳ اثر ، دوره سوم ۶۰ اثر و در چهارمین دوره این جایزه رسانه‌ای ۸۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جایزه رسانه ای با همکاری دفتر مرکز مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، افزود: دوره بعدی این جایزه هم قرار است با همکاری خانه مطبوعات استان و با دایرکردن دبیرخانه دائمی این رویداد رسانه ای برگزار شود.

هیات داوران چهارمین دوره جایزه رسانه ای پینووس متشکل از علیرضا کتابدار، محمود مختاریان و گیتی علی آبادی بود.

با رای هیات داوران در بخش گزارش زینب طلایی خبرنگار سابق ایرنا رتبه نخست، شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه دوم و ۲ اثر چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند و فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا هم شایسته تقدیر شد.

در بخش یادداشت هم دکتر شفیع بهرامیان از خبرگزاری کُردپرس شایسته تقدیر شد.

رونمایی از پوستر نمایشگاه عکس صنعت پایان بخش این مراسم بود و آریان نصراللهی به عنوان دبیر اجرایی این نمایشگاه انتخاب شد.

معرفی برگزیدگان چهارمین جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha