۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85160974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان و قهرمانان زنجان شناسنامه و هویت ورزش استان هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشکسوتان و قهرمانان، شناسنامه و هویت ورزش استان هستند و تجلیل از آنها که عمر و زندگی خود را در راه ورزش صرف کرده‌اند تبعات مثبتی به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استان، افزود:این اقدام نه تنها دلگرمی و شادابی پیشکسوتان را به دنبال دارد، بلکه موجب افزایش انگیزه در جوانانی می شود که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند.

وی اضافه کرد: هرچقدر پیشکسوتان ورزش استان مورد حمایت و توجه قرار گیرند جوانان بیشتری برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند.

این مسوول ادامه داد: اگر نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: البته رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان و قهرمانان پیشین استان نباید به برگزاری چنین مراسم تجلیل و تقدیرها ختم شود.

بازرگان خاطرنشان کرد: بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان قدیمی با مشکلات مختلفی مواجه هستند که تا حد توان تلاش خواهیم کرد مسایل این قشر مرتفع شود.

در این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از ورزشکاران، قهرمانان و زحتمکشان عرصه ورزش استان در دهه های ۴۰ به بعد که عمر خود را در راه توسعه و گسترش ورزش استان صرف کرده اند حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha