۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85160995
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

دستگیری پنج نفر اوباش در کرج

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85160995
دستگیری پنج نفر اوباش در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری پنج اوباش خطرناک در شهرستان کرج در این استان خبرداد .

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، فعالیت مجرمانه پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در محله اخترآباد شهر کرج، محرز شده و در به صورت ویژه دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه این افراد در ۲ نقطه از استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پنج اوباش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این متهمان از افراد سابقه‌دار و شرور در شهر کرج هستند، اضافه کرد: تحقیقات برای کشف زوایای پنهان جرائم این متهمان ادامه دارد.

دستگیری اعضای باند هرمی معروف به شرکت کیونت در کرج

دستگیری پنج نفر اوباش در کرج

سرپرست پلیس آگاهی البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت کیونت در یک ساختمان در منطقه کمالشهر کرج خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به "کیونت"، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد که ۶ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده اند.

وی گفت: تحقیقات تخصصی در این زمینه آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۶ نفر را شناسایی کردند.

شجاعی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه کمالشهر شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند.

وی یادآورشد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود پنج میلیارد ریال برآورد می شود.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت در کرج

دستگیری پنج نفر اوباش در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "پیمان گودرزی"گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار کلانتری ۱۲ چمران و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چندین روز انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت‌ها، در نهایت ماموران کلانتری ۱۲ چمران موفق به دستگیری ۲ نفر از سارقان در حین سرقت در سطح حوزه استحفاظی خود شدند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو سرقتی از متهمان، گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی استان البرز به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر کرج اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha