۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85161069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در جنین + فیلم و عکس

تهران-ایرنا- مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا در شهر جنین برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی، ظهر امروز با حضور گسترده مردمی در شهر جنین برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در جنین + فیلم

برپایه این گزارش، شهروندان فلسطینی با برگزاری مراسم باشکوه، پیکر شهدای جنایت اخیر جنین را از مقابل بیمارستان دولتی این شهر بر دوش گرفته و در خیابان‌ها و اردوگاه آن تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در جنین + فیلم

مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در جنین + فیلم

شرکت کنندگان در این مراسم بر ادامه مقاومت تا آزادسازی فلسطین تاکید کردند و شعارهایی را در محکومیت هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی سر دادند.

مقاومت جنین پیروزی را رقم زد

به همین مناسبت «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ویدئویی تاکید کرد که مقاومت اردوگاه جنین، پیروزی را رقم زد و بازدارندگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی تأکید کرد که مقاومت در کرانه باختری و جنین پایداری کرد و در مقابل این دشمن در هم نشکست و در آینده نیز چنین نخواهد شد.

سخنگوی گردان‌های قدس گفت: انقلاب مقاومت در کرانه باختری و تمام فلسطین فرسوده نخواهد شد و هر کوچه و خیابان به زودی به یک ایستگاه برای مشارکت در جنگ تبدیل خواهد شد.

ابوحمزه اضافه کرد:اقدام قهرمانانه‌ای که اتفاق افتاد، نشان دهنده پیشرفت عملکرد مبارزان در این زمینه است. مجاهدین ما مهارت جنگی زیادی را در جنگ شهری کسب کرده‌اند.

مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در جنین + فیلم

وی ادامه داد: مقاومت و قهرمانان ما در کرانه باختری و جنین تنها نبودند و در چند جبهه، مبارزان وفادار پشت سر آنها بودند و دستشان روی ماشه است.

ابوحمزه تاکید کرد: رژیم اشغالگر امروز به معنای واقعی کلمه بازداشته شده و ادعاهای آن درباره دستاوردهای توهمی از این تجاوز، موید این مساله است.

وی افزود: دشمن با حالت بازدارندگی وارد این نبرد شد و درحالی که بازدارندگی به آن تحمیل شده بود، جنگید و در نهایت زیر حملات مقاومت، فرار را بر قرار ترجیح داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا هدف حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شد و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز امروز بعد از دو روز یورش به جنین و وقوع عملیات استشهادی در شهر تل آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت غزه به این یورش، اعلام کرد که یورش به جنین به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha