رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای:از ظرفیت مدرسه برای توسعه این ورزش استفاده می‌شود

بندرعباس - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور با آموزش وپرورش امضا کرده‌ایم تا از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان برای ترویج و توسعه این ورزش استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، مهرعلی باران چشمه روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی استان هرمزگان افزود: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی با قدمت چند هزار ساله از دیرباز با فرهنگ، اخلاق و آداب مردم ایران عجین شده است؛ برای همین منظور به فکر توسعه آن در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی در استان‌های مختلف در اولویت اصلی فدراسیون قرار دارد، بیان کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت تمامی صاحب‌نظران این رشته اصیل، برای توسعه آن اقدام خواهیم کرد.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی اظهار کرد: ورزش پهلوانی در کشور و استان هرمزگان فعالیت خوبی داشته است که البته برای پیشرفت بیشتر این رشته نیازمند همیاری و همدلی تمامی عوامل است.

ظرفیت مدارس برای توسعه ورزش زورخانه‌ای استفاده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این مجمع گفت: راه‌اندازی ورزش‌ خانه پهلوانی در شهرستان‌های استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان است.

مظفر مهری خادمی نسب بیان کرد: یک زورخانه زیرساخت‌های آن انجام شده و طی ۲ ماه آینده در شهرستان بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

در این آیین جواد کوه‌کار تنها نامزد کسب رییس هیات با ۲۰ رای از اعضای مجمع، به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان هرمزگان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha