۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85161102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ تبعه پاکستان به جرم سفر به سرزمین‌های اشغالی بازداشت شدند

اسلام‌آباد - ایرنا - پلیس مهاجرت و آگاهی پاکستان در عملیاتی بی سابقه پنج نفر از اتباع این کشور به جرم سفر غیرقانونی به سرزمین‌های اشغالی و کار برای شرکت‌های صهیونیستی را بازداشت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، پنج نفر از اتباع این کشور با پرداخت چندهزار دلار به عناصر قاچاق انسان در اسرائیل و با روادید اتحادیه اروپا از اردن وارد اسرائیل شده و برای چندین سال در تل آویو و دیگر شهرهای رژیم صهیونیستی مشغول به کار بودند.

پلیس مهاجرت و آگاهی پاکستان(FIA) اعلام کرد که با متهمان که از طریق پرواز اردن به کراچی بازگشته بودند تحت رصد نیروهای آگاهی قرار گرفته و سپس در یک عملیات اطلاعاتی هر ۵ نفر بازداشت و علیه آنان پرونده نقض قانون اساسی پاکستان و قانون مهاجرت تشکیل شده است.

رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که ۳ نفر دیگر نیز به جرم سفر به سرزمین‌های اشغالی و کار برای شرکت‌های صهیونیستی شناسایی شده و تلاش سازمان آگاهی پاکستان در ایالت سِند برای بازداشت این افراد ادامه دارد.

دولت جمهوری اسلامی پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و هیچ ارتباط سیاسی یا دیپلماتیک با این رژیم نامشروع ندارد. پاکستان از حامیان قوی نبرد ملت فلسطین علیه اشغالگری اسرائیل است و از آرمان‌های فلسطین برای تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شریف حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha