۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85161118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ممانعت خانواده نظامی صهیونیست از بهره‌برداری  رسانه‌ای از هلاکت وی

تهران-ایرنا- خانواده یک نظامی صهیونیست که در یورش اخیر به اردوگاه «جنین» به هلاکت رسید خواستار برگزاری مراسم وی بدون حضور رسانه‌ها شد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» از تحقیق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه هلاکت «دیوید یهودا اسحاق» خبر داد و نوشت: تحقیقات درباره این موضوع که آیا وی توسط نظامیان اسرائیلی کشته شده یا خیر، ادامه دارد.

در گزارش های اولیه درباره به هلاکت رسیدن این نظامی صهیونیست، گفته شده بود که وی در تقابل مسلحانه بین نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی، نزدیک بیمارستان «جنین» کشته شده است.

خانواده این نظامی صهیونیست (که به نظر می رسد از کشته شدن فرزندشان توسط نظامیان صهیونیست ناراحت هستند) خواستار عدم حضور رسانه ها در مراسم خاکسپاری وی شده اند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که براساس اطلاعات موجود، این نظامی صهیونیست در مرحله خروج نظامیان از «جنین» و احتمالا توسط نیروهای ارتش این رژیم کشته شده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده تا مراسم خاکسپاری نظامیانش را به یک نمایش بزرگ رسانه ای برای مظلوم نمایی در سطح بین المللی و تهییج افکار عمومی اسرائیلی ها علیه مبارزان فلسطینی تبدیل کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز امروز بعد از دو روز یورش به جنین و وقوع عملیات استشهادی در شهر تل آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت غزه به این یورش، اعلام کرد که یورش به جنین به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha