۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85161129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری باید نماد خدمت‌رسانی به مردم باشد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه موقت گنبدکاووس با تاکید برضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مسوولان و کارکنان ادارات و نهادها به مردم و تکریم آنها، از خدمات شهرداری در توسعه و عمران گنبد قدردانی کرد و گفت: این نهاد باید نماد خدمت‌رسانی به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جمع شهردار، معاونین و پرسنل اداری و نیز اعضای شورای شهر گنبدکاووس افزود: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم از نشانه‌های ایمان است.

وی بابیان اینکه در آموزه‌های دینی به تکریم مردم و خدمت به آنها سفارش زیادی شده است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنبال تزریق ناامیدی در مردم هستند که باید با کار و تلاش بیشتر این توطئه را خنثی کرد.

حجت الاسلام رجنی ادامه داد: در دوره جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس اقدامات عمرانی و زیباسازی‌های شهری خوبی انجام شده و مردم از عملکرد این دستگاه خدماتی رضایت دارند.

فرماندار گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از تلاش مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: وجه مشترک همه مسوولان ادارات و نهادها در دولت سیزدهم، خدمت رسانی به مردم است که باید با هم افزایی و همراهی یکدیگر سرعت خدمت رسانی را افزایش دهند.

مهدی دهرویه بابیان اینکه مردم بهترین قضاوت کننده درخصوص عملکرد ادارات و نهادها هستند، افزود: مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر گنبدکاووس توانسته‌اند با صداقت و عملکرد مثبت خود، در جلب رضایت و اعتماد مردم گام‌های خوبی بردارند.

وی اضافه کرد: گنبدکاووس عقب ماندگی‌های زیرساختی زیادی در حوزه‌های گوناگون دارد که راه برون رفت آن، انجام اقدامات تحویلی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

رسول پایدار رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در سخنانی گفت: در دوره فعلی شورا و شهرداری با تبدیل این شهر به کارگاه سازندگی، اقدامات عمرانی خوبی بالاخص در تکمیل پروژه‌های نیمه کاره باقی مانده از دوره‌های گذشته بویژه «ساماندهی بوستان موسوم به داریوش و احداث شهر بازی سرپوشیده» انجام شده و به زودی عملیات اجرایی روگذر ورودی این شهر آغاز می‌شود.

شهردار گنبدکاووس هم در این مراسم از ۲ منطقه‌ای شدن شهرداری این شهر خبر داد و گفت: با این اقدام خدمات رسانی به شهروندان در نقاط مختلف شهری سرعت بیشتری خواهد گرفت.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: در این دوره شورا و شهرداری گنبدکاووس اقدامات عمرانی خوبی انجام شده که برخی پروژه‌های آن از جمله «بوستان‌های بسکی و داریوش، شهر بازی مسقف، پخش ۵۰ هزار تُن آسفالت در معبر شهری و مرکز ترک اعتیاد موسوم به ماده ۱۶» با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تغییر وضعیت حدود ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری بویژه منتسبان به خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر از دیگر اقدامات شهرداری و شورای شهر در دوه ششم بوه است.

به گزارش ایرنا در این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، از تعدادی پرسنل نمونه شهرداری در بخش‌های گوناگون اداری و اجرایی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha