ملی‌پوش واترپلو: ترک اردوی تیم ملی از سوی بازیکنان کار اشتباهی بود + فیلم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش واترپلو ایران درباره حواشی ترک تیم ملی از سوی برخی بازیکنان گفت: کار اشتباهی بود که انجام دادیم، ما همه سرباز کشورمان هستیم و باید به وظیفه خودمان عمل کنیم.

امیرحسین رهبر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: حریفان اصلی ما چین و قزاقستان هستند که در گذشته نیز ثابت کردیم می‌توانیم حریف قابلی برای آن‌ها باشیم و پیروزمندانه از میدان بیرون بیاییم. اردوی تیم ملی برای آمادگی در بازی‌های آسیایی از اول خرداد شروع شده و تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. روزهای فرد چهار ساعت و روزهای زوج نیز 8 ساعت تمرین می‌کنیم و فدراسیون نیز قرار است یک مربی صربستانی به کادر فنی تیم اضافه کند تا تمرین‌ها و تاکتیک‌ها نتیجه بیشتر و بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به زمان بالای تمرینات تیم ملی عنوان کرد: قطعا ساعت بالای تمرینات هم در بحث مالی و هم در زندگی ما تاثیر بالایی می‌گذارد اما در ورزش حرفه‌ای باید برای همه این مسائل آماده باشیم. با این حال میزان قراردادها نسبت به بقیه ورزش‌ها پایین است و تقریبا هیچ تیمی تمام قراردادهای بازیکنانش را کامل پرداخت نکرده است. ما خیلی دلخوری‌ها داریم ولی دیگر خسته شدیم.

ملی‌پوش واترپلو ایران درمورد حواشی ترک تیم ملی توسط بعضی بازیکنان خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی داشتیم که انجام شد اما این کار یک اشتباهی بود که صورت گرفت و من خودم هم شخصا اشتباه کردم. ما همه سرباز این مملکت هستیم و باید به وظیفه خودمان عمل کنیم. تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی است و دیگر نمی‌خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم. توقع‌ از واترپلو ایران بالا رفته و به نظرم هرچقدر از حاشیه دورتر باشیم، بهتر است.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا، ژاپن حضور نداشت و مسابقات بازی‌های آسیایی سطح بالاتری نسبت به دوره قبلی در جاکارتا دارد. ایران در سید نخست است و از مسئولین می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند تا بتوانیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم. ما قولی نمی‌توانیم بدهیم زیرا بسیار رقابت سختی در پیش خواهیم داشت اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha