۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85161291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات فوتبال: نباید برای فوتبال خوزستان از جای دیگری بازیکن و مربی بیاورند

اهواز - ایرنا - رییس هیات فوتبال خوزستان معتقد است که این استان سرشار از فوتبالیست‌های مستعد بوده و پذیرفتنی نیست که از جاهای دیگر برای خوزستان، بازیکن و مربی بیاورند.

به گزارش ایرنا عبدالکاظم طالقانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B آسیا در اهواز اظهار کرد: از آنجا که فوتبال خوزستان در کشور سرآمد است باید متناسب با آن در بحث آموزش برنامه‌های مختلفی داشته باشیم.

برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت

وی با اشاره به حضور اساتید خوب و مطرح در خوزستان افزود: یکی از برنامه‌های ما برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و با کیفیت است و قطعا شرکت‌کنندگان حاضر در این دوره، به خوبی بهره‌مند شده‌اند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری استان در فصل نقل و انتقالات گفت: چند روز گذشته از مدیران سه باشگاه لیگ برتری دعوت کردیم تا در این خصوص یک هم اندیشی انجام شود اما فقط مدیرعامل صنعت نفت آبادان در این جلسه حاضر شد.

وی با بیان اینکه مدیران باشگاه‌ها باید پاسخگوی هیات فوتبال بوده و درباره انتخاب بازیکن و روش کاری خود توضیح دهند افزود: در این راه رسانه‌های استان می‌توانند با برگزاری میزگرد، تیم ها را به نقد بکشند تا پیشرفتی حاصل شود.

هیات مدیر باشگاه فولاد در انتخاب منصوریان تجدید نظر کند

طالقانی گفت: هیات فوتبال استان به دنبال کار درست و منطقی است و از هیچ کمکی به تیم‌های لیگ برتری استان دریغ نمی‌کند. خوشحالم که تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان مربیان شایسته‌ای به کار گرفتند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در این تیم‌ها باشیم.

وی در مورد انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فولاد افزود: آقای منصوریان انسان خوبی است اما به هیات مدیره باشگاه فولاد توصیه می‌کنم که در انتخاب خود تجدید نظر کند.

حضور بانوان در ورزشگاه غدیر و فولاد

طالقانی در خصوص مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز گفت: این ورزشگاه مشکلات زیادی داشته، و از آنجا که در اختیار شرکت گروه ملی است، قطعا به دنبال رفع این ایرادات هستند.

وی در خصوص حضور بانوان برای تماشای بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه‌های استان گفت: از آنجا که ورزشگاه فولاد و غدیر ظرفیت حضور بانوان را دارند، این موضوع در حال بررسی است و باید ایرادات کار برطرف شود اما در کل در لیگ آینده شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌های غدیر و فولاد خواهیم بود.

گفتنی است در استان خوزستان بیش از ۱۰۰ هزار نفر به صورت حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در رشته فوتبال مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha