۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۴:۵۴
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85161389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دماوند هستند

دماوند - ایرنا - فرماندار دماوند اعلام کرد: از ۲۰۰ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن با توجه به پالایشی که انجام شد، حدود ۶ هزار نفر واجد شرایط در سطح شهرستان داریم.

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی چهارشنبه شب در جلسه شورای نهضت مسکن دماوند گفت: از ۲۰۰ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن با توجه به پالایشی که انجام شد، حدود ۶ هزار نفر واجد شرایط در سطح شهرستان دماوند داشتیم و شورای نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند طی برنامه‌ریزی اقدامات تامین زمین برای متقاضیان را آغاز کرده است.

وی افزود: یکهزارو ۶۰۰ واحد هم اکنون در مناطق مهک و جیلارد در حال احداث است.

فرماندار شهرستان دماوند اظهارداشت: شورای مسکن شهرستان دماوند برای پاسخگویی به نیاز افراد باقیمانده متقاضی مسکن ملی ۶۰ هکتار زمین را در نقطه مهرآباد پیش‌بینی کرده است که البته این منطقه مشکل حوضه آبریز سد ماملو را داشت که خوشبختانه مشکلات با مساعدت محیط زیست و همکاری اداره آب و فاضلاب مرتفع شد.

طاهرخانی گفت: شورای مسکن شهرستان دماوند تلاش دارد که معضلات موجود بر سر راه ساخت و توسعه مسکن مهر را شناسایی و رفع کند تا شاهد این نباشد که همان مشکلات مسیر ساخت و توسعه پروژه جهش مسکن ملی را دشوار کرده‌اند.

وی ادامه داد: درصدد پاسخگویی به مطالبات و رفع کردن مشکلات ساکنان مسکن مهر هستیم، متاسفانه با بررسی‌های انجام شده اگرچه حدود ۱۰ سال از اسکان مردم در مسکن مهر دماوند می‌گذرد اما مناطقی که مسکن مهر در آن ساخته شده تا سال گذشته به شهرداری دماوند تحویل داده نشده بود تا خدمات شهرداری به آن داده شود.

فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: فضای سبز مسکن مهر دماوند امسال به شهرداری تحویل داده شد و تلاش خواهیم کرد که با انعقاد تفاهمنامه سایر بخش‌های این مسکن را نیز به شهرداری تحویل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha