۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85161469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هکتار از اراضی شهرستان ازنا طعمه حریق شد

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
کد خبر: 85161469
چهار هکتار از اراضی شهرستان ازنا طعمه حریق شد

خرم آباد- ایرنا- فرماندار ازنا در شرق لرستان گفت: چهار هکتار از اراضی دیم و منابع طبیعی روستای باغموری این شهرستان طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی، منابع طبیعی و مردم محلی مهار شد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ازنا، محمدرضا فاتحی اظهار کرد: با اعلام خبر آتش سوزی در برخی از مراتع منابع طبیعی عزیز آباد و اراضی گندم دیم روستای باغموری بلافاصله ستاد مدیریت بحران به موضوع ورود و با کمک نیروهای محلی نسبت به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

فاتحی با اشاره به گرمای شدید هوا، افزود: کشاورزان شهرستان ازنا به منظور جلوگیری از آتش سوزی به دلیل گرمای هوا هر چه سریعتر محصولات خود را برداشت و زمان را از دست ندهند و با توجه به گرم شدن هوا و هشدارهای صادره طی روز های آتی با برنامه ریزی برداشت محصولات را تسریع کنند.

وی افزود: همچنین از دستگاه‌های متولی به ویژه جهاد کشاورزی انتظار می رود کمباین ها را به سمت اراضی دیم هدایت و موضوع برداشت را مدیریت کند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا گفت: بنا به دستور استاندار، ظرفیت همه دستگاه ها باید در شرایط بحرانی حریق در اختیار ستاد بحران باشد و هر دستگاهی در اطفای حریق کوتاهی کند برابر قانون با آنها برخورد می شود.

ازنا در ۱۴۰کیلومتری شرق لرستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha