کارشکنی‌های دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی کارساز نیست

بوشهر - ایرنا - نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در ۴۴ سال گذشته در تلاش بوده‌اند با کارشکنی‌های مختلف به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند اما این توطئه‌ها با تدبیر امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دلدادگی مردم به نظام همواره با شکست روبرو بوده و اجازه نداده‌اند بیرق انقلاب اسلامی به زمین بیفتد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در مراسم جشن عید غدیر در شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان اظهار کرد: هرچند کارشکنان همواره به دنبال ایجاد موانع برای انقلاب اسلامی بودند اما ملت با توکل بر خدا از هر سد و مانعی عبور کرده و می‌کنند.

وی افزود: جوانان این سرزمین امروز با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در بسیاری ازحوزه‌ها حرف برای گفتن دارند و نام ایران در دنیا پر آوازه است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن یک روز به دنبال مساله اسلام هراسی، روز دیگر مساله شیعه و ایران هراسی را مطرح می‌کند؛ اما مردم همواره به انقلاب اسلامی عشق ورزیده‌اند و این پرچم را به دست صاحبش حضرت بقیة الله الاعظم (عج) خواهند داد.

وی تاکید کرد: مردم با پیروی و توجه به اصل بعثت، غدیر و عاشورا در انتظار تحقق اصل ظهور هستند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: مساله غدیر فقط منحصر به شیعه نیست، بلکه شیعه و اهل سنت نیز به طور کلی نسبت به آن اتفاق نظر دارند.

وی ادامه داد: عشق به امام علی (ع) در پوست، گوشت و استخوان شیعه است و با تمام وجود به آن عشق می‌ورزیم.

حسینی بوشهری با بیان اینکه مساله غدیر یک حادثه نیست، گفت: پرونده غدیر در ۱۸ ذیقعده بسته نمی شود بلکه در سرنوشت بشر نقش دارد.

وی با بیان اینکه غدیر سرمایه بزرگی است و در برابر ولایت و امامت مسئولیت متوجه ما است افزود: در عصر غیبت باید از فرامین نائب امام که ولی فقیه است پیروی کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خداوند متعال چندین مرتبه جبرئیل را بر رسول اکرم (ص) برای ابلاغ جانشینی نازل کرد، گفت: در پایان مناسک حج منادی ندا داد توقف کنید و پیامبر (ص) به امر خداوند اطاعت کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر رسول خدا (ص) دستور خداوند را در غدیر ابلاغ نمی کرد، نبوت منهای امامت باعث می شد ولایت از بین برود و رسالت خداوند آنگونه که باید انجام می شد، محقق نگردد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه در روز غدیر، ولایت و امامت شکل گرفت، تصریح کرد: خداوند پیغمبر را برای تمام بشریت مامور به انجام دادن رسالت بزرگی کرد و در نهایت کسی جز حضرت علی (ع) نیز برای ادامه راه رسول خدا نبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha