۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85161637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاشت درخت مناسب با شرایط جوی در بوشهر

۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85161637
کاشت درخت مناسب با شرایط جوی در بوشهر

بوشهر- ایرنا - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر گفت: با انتقال ۴۳ اصله درخت کنوکارپوس محدوده خیابان آزادگان به فضاهای آزاد و باز، درختان سایه‌گستر مانند تب بوآ و درختچه‌های تی‌وی‌تیا و برهان گلی در این محدوده کاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساسان محبی روز پنجشنبه در جعع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون پروژه پارک حاشیه‌ای و جاده سلامت شامل فضای سبز، پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مسیرهای پیاه‌رو و دوچرخه‌سواری به موازات خیابان آزادگان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به واسطه ریشه دواندن درختان کنوکارپوس و آسیب‌رسانی احتمالی آن به سیستم آبرسانی و همچنین پیاده‌روی جاده سلامت، انتقال این درختان به فضاهای باز و آزادتر مانند انتهای دهکده گردشگری عملیاتی شده است.

محبی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر مهم‌ترین حامی درختان و فضای سبز شهری بوده و با توجه به کاشت مجدد درختان کنوکارپوس برای دوستداران محیط زیست و به‌ویژه فضای سبز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر گفت:جاده سلامت یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان بوشهری فراهم می‌شود.

محبی یادآورشد: جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر(خیابان فنس) حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول هزار و ۸۰۰ متر و عرض ۱۶ و در برخی نقاط ۱۴ متر اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha