حضور ایران در عرصه‌های جهانی دشمن را وادار به خضوع کرد

گناوه – ایرنا – نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در عرصه‌های مختلف بین المللی، انعقاد قراردادها و پیمان‌های جهانی، دشمن را وادار کرده است که در مقابل ایران اسلامی خضوع کند و برای چندمین بار که عهدشکنی کرده بودند، دوباره بر عهد و پیمان بیایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه در فرمانداری اظهار کرد: امیدواریم دشمنان عبرت لازم را گرفته باشند و مانعی در سر راه ایجاد نکنند تا انقلاب پرشتاب و مقتدر به سمت مقصد الهی حرکت کرده و بتوانیم الگوی امت اسلامی در مرحله اول و الگوی جهانیان باشیم.

وی افزود: درحالی که دشمن به همراه رسانه‌های بیگانه و گروه‌های تجزیه و سلطنت طلب با تمام وجود در سال گذشته به تعبیر رهبر معظم انقلاب به میدان آمده بودند تا برای همیشه انقلاب و اسلام را تمام شده اعلام کنند و از بین ببرند، اما کور خواندند و خودشان گرفتار شدند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: اینها باید عبرت تاریخ را ببینند که جوانان و نوجوانان ما را با رسانه‌های تبلیغاتی به میدان و در مقابل انقلاب آوردند اما امروز در کشور فرانسه مهد آزادی و تمدن عین اتفاقاتی که برای ما رقم زدند، خودشان در این باتلاق گرفتار شدند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سیره و زندگانی امام علی (ع) منشور و گنجینه گرانبهایی برای خط و مشی حکومت داری است، تصریح کرد: شناخت، محبت و مودت و اطاعت از سیره و منش امام اول شیعیان به عنوان وظیفه ای مهم بر دوش ما است که اگر تحقق پیدا کند، اوج معرفت نسبت به اهل بیت(ع) به کمال می‌رسد.

وی ادامه داد: ایام غدیر، ویژگی‌هایی به غیر از جشن و سرور و شادمانی و ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و شخص حضرت علی (ع) دارد و باید پیام‌های روشنی را از این روز مهم و تاریخی برای ادامه راه انقلاب و زندگی فردی و اجتماعی دریافت و برداشت کنیم.

حضور ایران در عرصه‌های جهانی دشمن را وادار به خضوع کرد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه غدیر، حق طلبی، پیشوایی و عدالت خواهی است که امیرالمومنین(ع) جانش را در این مسیر فدا کرد.

وی افزود: رسالت و پیروی از امام علی (ع)، برگرداندن آسایش، آرامش و دور کردن استرس از زندگی مردم رسالت ما مسئولان است.

حسینی بوشهری گفت: در هر کجا و در هر مسئولیتی که هستیم ، باید دغدغه مان، دغدغه حضرت علی (ع) باشد، در جامعه ما فساد وجود نداشته باشد، مسیر درست را طی کنیم و مومنان و متدینین و قشر مستضعف و نیازمند در سایه مسئولیت ما احساس امنیت کنند.

نائیب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم هرگاه به اداره‌ای مراجعه می کنند باید با چهره متبسم و گشاده مواجه شوند و اگر گاهی مشکل آنها حل نشود اما برخورد مناسب و گشاده‌رویی مایه تسکینی برای آنها خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: با روی کارآمدن دولت سیزدهم ، خدمات وافری در همه حوزه ها برای مردم این شهرستان ارایه شد و چندین پروژه که سالها راکد و رها شده بودند، فعال شدند.

محمدتقی صفری اظهار کرد: جاده گناوه به گوره - گچساران، کمربندی فرعی گناوه، فاضلاب، طرح توسعه بندر گناوه و بندر ریگ، سالن ورزشی بانوان و جاده ساحلی متصل به روستاهای مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر در حوزه گردشگری و شهرک صنعتی بندرریگ از جمله اقدامات دولت در فعال شدن آنها پس از چندین سال راکد بودن است.

حضور ایران در عرصه‌های جهانی دشمن را وادار به خضوع کرد

وی گفت: در توزیع بودجه کمیته برنامه ریزی امسال به حوزه‌های بهداشت و سلامت، آموزش، گردشگری و راه‌های ارتباطی نگاه خاصی شده است.

فرماندار گناوه افزود: از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای چندین پروژه در شهرستان گناوه از جمله احداث ۲ دستگاه پل در مسیر جاده ساحلی روستایی، ایستگاه آتش نشانی، سیستم دفع کانال آب های سطحی اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: در طول چهار دهه از عمرباشکوه انقلاب، دولتمردان منشا خدمات و برکات زیادی برای این شهرستان ارایه دادند و در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: به رغم خدمات ارایه شده ، مردم توقعات و انتظارات و دغدغه هایی از جمله معیشت و در حوزه دریانوردی دارند که امیدواریم برطرف شود.

وی بیان داشت:باتوجه به اینکه زندگی و ارتزاق عمده مردم این دیار به دریا وابسته است، شناورهای سفاری در امر سفر دریایی مشکل دارند و دولتمردان باید توجه خاصی به این موضوع داشته و گره گشایی کنند.

امام جمعه گناوه گفت: معیشت مردم در راس کارهای دولت سیزدهم است و تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان به عمل آمده است اما مردم بخصوص قشر ملوانان و تجار انتظار دارند اجازه بیش از یک سفر به شناورهای سفاری به کشورهای همسایه خلیج فارس داده شود.

وی بر اشاعه پیام پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) در روز غدیر تاکید کرد و افزود: غدیر در حقیقت تکمیل و متمم رسالت است که بدون ولایت کامل نمی‌شود و باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha