۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85161856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلم‌های خوزستانی در جشنواره ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای درخشیدند

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آموزگاران استان ۱۰ عنوان برتر در جشنواره بین‌المللی "ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای " کسب کردند، گفت: ۲ آموزشگاه ابتدایی خوزستان نیز به عنوان مدارس پیشرو در اجرای سند تحول بنیادین کشور معرفی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد روز پنجشنبه بیان کرد: رویداد بین المللی "الف تا " با هدف ترویج، حمایت و اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای در کشور برگزار شد.

وی افزود: ۳۶ هزار اثر از مدارس ایران و ۱۷ کشور خارجی به این جشنواره ارسال شد و ۳۰۰ اثر از مدارس ایران و ۹ کشور خارجی به بخش پایانی راه یافتند.

حمیدی نژاد گفت: ۱۴ هزار و ۵۴۰ اثر در بخش تک‌ایده‌ها و تجارب، یکهزار و ۲۶۵ اثر در بخش راهبردها و ساز و کارهای تحول در نظام آموزش و پرورش و ۵۲۲ اثر در بخش الگوی کلان مدرسه‌ تحولی، ۲۱ هزار و ۳۵۴ اثر در قالب عصر جدید یاددهی و یادگیری به دبیرخانه ملی این رویداد ارسال شد.

وی با اشاره به موفقیت آموزگاران خوزستانی در جشنواره ملی عصر جدید یاددهی-یادگیری ادامه داد: آموزگاران خوزستانی شامل مریم باباخانی زاده از دزفول در درس فارسی پایه اول، سهیلا حسینی ارشد در علوم چندپایه و نجمه منجزی در ریاضی پنجم موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهارکرد: گروه ۲ نفره هنرستان مهدیه بهبهان در قسمت سناریونویسی از ایده تا بازار و دبستان معرفت و دبستان بهشت پروانه‌ها از استان عنوان ۲ مدرسه پیشرو در اجرای سند تحول بنیادین در کشور معرفی شدند.

جامعه فرهنگی خوزستان ۶۷ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha