۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85161857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات تعریض پل و جاده روستای گاومیش‌آباد غربی دزفول آغاز شد

دزفول – ایرنا - طرح تعریض پل و جاده روستای گاومیش‌آباد غربی دزفول روز پنجشنبه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان همزمان با عید غدیر خم کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول در این آیین گفت: تعریض جاده و پل روستای گاومیش آباد غربی یکی از مطالبه‌های چندین ساله اهالی این منطقه است که با پیگیری‌های مسوولان شهرستان اقدام لازم برای پاسخ به این مطالبه انجام شد.

علیرضا خردمند افزود: افزایش جمعیت در روستای گاومیش آباد غربی، ایجاد کشتارگاه در منطقه و وجود بازار احشام مشکل ترافیکی زیادی در این منطقه و روستاهای پایین دست ایجاد کرده که ساماندهی این شرایط در اولویت قرار داشت.

وی افزود: پیگیری‌های انجام شده برای تعریض پل و جاده روستای گاومیش آباد غربی دزفول منجر به تخصیص اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع وزارت نفت شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: پس از دریافت اعتبار لازم، قراردادی با سازمان بسیج سازندگی برای اجرای عملیاتی تعریض جاده و پل این روستا به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، تنها پل دسترسی به روستای گاومیش آباد غربی از چنان عرض باریکی برخوردار است که در صورت عبور ماشین‌های سنگین بر روی این پل امکان تردد وسایل نقلیه دیگر از خط روبرو وجود ندارد.

‍پیچ خطرناک و ۹۰ درجه ای جاده دسترسی به این پل و عرض باریک جاده این روستا از مواردی است که همواره در سال‌های گذشته منجر به مشکل‌های ترافیکی و تصادفات فراوان شده است.

قرارگرفتن کانال انتقال آب با عرض ۱۲ متر و عمق سه متر در کنار این جاده که در سال‌های گذشته به دلیل سقوط خودروهای عبوری در آن جان افراد بسیاری گرفته شده ایمن سازی این محور را اولویت بخشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha