۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85161975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲۵ سارق و خرده فروش مواد مخدر در قزوین

۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85161975
دستگیری ۲۵ سارق و خرده فروش مواد مخدر در قزوین

قزوین -ایرنا -فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۵ نفر از جمله: سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این خصوص خبر داد. 

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین سرهنگ"بیژن خدائی" روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد قاطع با هنجارشکنان، اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله محور در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در گام نخست ماموران کلانتری های "۲۱ محمود آباد "،"۲۰اقبالیه"، "کورانه و چوبین در" شهرستان قزوین با اخذ دستور قضائی با تشکیل تیم های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده اعزام، و در بازرسی از این نقاط ۲۵ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر را دستگیر که معتادین جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه کشف چهار فقره خودروی سرقتی، توقیف ۱۲دستگاه موتور سیکلت متخلف و مقادیری مواد مخدر از دیگر توفیقات اجرای این طرح بوده است،خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha