چهار میلیارد ریال جهیزیه خیری بین زوج‌های جوان مهریز یزد توزیع شد

یزد- ایرنا- همزمان با دهه امامت و ولایت روز پنجشنبه هشت سری جهیزیه خیری به ارزش چهار میلیارد ریال بین زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز یزد توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز در این مراسم گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، یک تخته فرش، جارو برقی و اجاق گاز است.

سید وحید کمالیان با قدردانی از همکاری خیران با کمیته امداد افزود: در یکسال گذشته ۵۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده و هنوز ۲۰ زوج واجد شرایط در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: مشارکت خیران در تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان منطقه ضرورت دارد و باید در این خصوص بیشتر خیران همکاری داشته باشند.

چهار میلیارد ریال جهیزیه خیری بین زوج‌های جوان مهریز یزد توزیع شد

مصطفی زارع زاده با قدردانی از خیران و تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم افزود: به مناسبت عید سعید غدیر ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان در موضوع‌های مختلف برگزار شده است.

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع جهیزیه جزو برنامه‌های مهمی است که سالانه در شهرستان انجام می شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این خصوص همواره پیشگام بوده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز یک هزار و ۲۷۰ خانوار با ۲ هزار و ۱۵۶ نفر را زیرپوشش دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha