ریگی: آمده‌ام بی‌حاشیه به پرسپولیس کمک کنم

تهران- ایرنا- هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این تیم گفت که بدون حاشیه و باتعهد تنها به موفقیت این تیم فکر می‌کند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، مسعود ریگی پس از پیوستن به پرسپولیس، در جمع خبرنگاران گفت: از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم. بعد از همکاری که در پدیده با او داشتم، باعث افتخار است که دوباره در کنارش و همچنین در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. امیدوارم همان‌طور که همیشه سعی کرده‌ام، باتعهد و بدون حاشیه بازی کنم و مسئولیت‌پذیر باشم، امسال هم به تیم پرسپولیس کمک کنم.

ریگی درباره تجربه دوباره همکاری با گل‌محمدی اضافه کرد: آقا یحیی همیشه به من لطف داشتند و در این چند سال هم پیشنهاد داده بودند و سرانجام امسال قسمت شد دوباره در تیمشان بازی کنم.

هافبک جدید پرسپولیس با بیان اینکه پیوستنش به این تیم خیلی سریع و در یکی دو روز اتفاق افتاده است، به تاثیر حضور در جمع سرخ‌ها در دعوت شدن به تیم ملی هم پرداخت و گفت: دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخار هر بازیکنی است و اگر دعوت شوم سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. دیده شدن در پرسپولیس خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر است و امیدوارم اول به پرسپولیس کمک کنم و در ادامه اگر دعوت شدم، در خدمت تیم ملی باشم.

ریگی امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله سرخپوش شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha