۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85162291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل افتتاح شد

ساری - ایرنا - با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز بزرگترین و مجهزترین سالن پینگ پنگ شمال کشور در بابل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این سالن ورزشی تخصصی تنیس روی میز با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بابل به بهره برداری رسید.

علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز روز جمعه در مراسم افتتاح این سالن بیان کرد: بابل در حال حاضر قطب ورزش تنیس روی میز در کشور است و احداث این سالن مجهز یک ضرورت اساسی بود.

بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل افتتاح شد

وی گفت : تردیدی نداریم که در این سالن قهرمانان بزرگی در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک به جهان معرفی خواهند شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: امروز باید قدرشناس خانواده‌های بابلی باشیم که فرزندان خود را برای موفقیت در این رشته و کسب افتخار برای ایران حمایت می‌کنند.

بکارگیری بخش خصوصی در تمام رشته ها

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در تمام رشته‌های ورزشی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: امروز بزرگترین و مجهزترین خانه تخصصی تنیس روی میز مازندران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بابل مهد این رشته ورزشی افتتاح شد.

بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل افتتاح شد

وی ادامه داد : برادران نوشاد و نیما عالمیان ۲ پینگ پنگ باز بابلی افتخارات زیادی برای کشور ما کسب کردند که شایسته قدر شناسی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : هفته گذشته خانه تخصصی تنیس روی میز غرب مازندران در چالوس افتتاح شد در تلاشیم تا خانه تخصصی تنیسی روی میز در شرق مازندران هم به زودی راه‌اندازی شود.

مجهزترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شد.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۱۰ ملی‌پوش در رشته ورزشی تنیس روی میز در رده‌های مختلف سنی است.

بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور در بابل افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha