۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85162562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران طی ۴۴ سال گذشته در صحنه های مختلف سنگ تمام گذاشتند

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ زنجان گفت: در زمان حاضر باید بیش از گذشته نسبت به برنامه ها و توطئه های دشمنان هوشیار بود، دقت بیشتری داشت و این در حالی است که ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته از وظیفه خود کوتاه نیامده و درصحنه های مختلف سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان، با تبریک عید غدیر خم، با بیان اینکه دشمنان طی ۴۴ سال اخیر توطئه های مختلفی را علیه کشورمان به اشکال گوناگون به راه انداختند افزود: دشمنان برنامه ها و جنایات متعددی را بر کشورمان اعمال کردند، تا جایی پیش رفتند که گفتند جشن کریسمس را در ایران خواهیم گرفت.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: حتی آن زمان گفتند ایران اسلامی جشن سالگرد پیروزی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، غافل از آنکه این انقلاب صاحب دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این مملکت اسماعیل های زیاد قربانی شدند، اضافه کرد: در این کشور هاجرها ۲۲۰ هزار فرزند خود را در راه انقلاب قربانی کردند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ملت ایران بخاطر خدا و انقلاب، به حرمت خون شهدا تمامی مشکلات را تحمل کرده اند، گفت: وظیفه خدمتگزاران و مسوولان نظام اسلامی این است بصورت شبانه روزی کار کنند چرا که افتخار نوکری مردم است.

وی به ۱۸ تیر سالروز کشف توطئه کودتای پایگاه هوایی نوژه درسال ۵۹ اشاره کرد و گفت: پیش بینی بر این بود این کوتاه به طور کامل اجرایی خواهد شد غافل از آنکه توطئه ای دیگر در طبس خنثی شده بود.

امام جمعه زنجان به ۲۱ تیر سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب انگلیسی و رضاخانی را یادآور شد و گفت: این واقعه نیز ابعاد مختلفی داشت.

وی همچنین جنگ ۳۳ روزه و مقاومت مردم فلسطین، را یادآور شد و گفت: آن روز مقاومت نتیجه داد و امروز هم همان مقاومت ایستادگی جنین و کرانه باختری است.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: ۱۶ تیر روز، مالیات نامگذاری شده که درآمد قانونی، ‌مشروع برای مدیریت جامعه است و بهترین راه در دنیا نیز این مهم به کار گرفته می‌شود، البته در گذشته به این موضوع توجه نشده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha