۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85162583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور مردم در جشن عید غدیر نشانه وفاداری آنها به دین و انقلاب است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با اشاره به استقبال گسترده و پرشور شهروندان از جشن عید غدیر گفت: این حضور همگانی نشانه وفاداری مردم به دین، اهل بیت (ع) و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد گفت: این حضور گسترده، دشمنان را ناامید می کند زیرا نشان می دهد مردم هیچ گاه دست از ارزش های دینی خود برنخواهند داشت.

وی ضمن تشکر از آحاد مردم و مسوولان برای شرکت در این جشن بزرگ تصریح کرد: از همه دستگاه ها و نهادهایی که در برپایی این جشن همکاری و مشارکت داشتند قدردانی و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به درگیری های داخلی در کشور فرانسه ادامه داد: رییس جمهور این کشور با حامیان اغتشاش در ایران عکس یادگاری انداخت و خیال می کرد همه چیز تمام شده اما اکنون خود، گیر افتاده است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مبارزه با منکرات نوعی عبادت است گفت: همه وظیفه دارند در صورت مشاهده هر منکری تذکر دهند و نباید ضمن تذکر، برخوردی صورت گیرد اما بنا بر قانون با افراد هنجارشکن، برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با تاکید بر پرهیز از پذیرایی شام و ناهار در مراسم ترحیم گفت: بهتر است هزینه این کار صرف ازدواج جوانان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha