همایش پیاده روی خانوادگی رسانه های همدان/ رفع چالش ها در سایه وحدت

همدان- ایرنا- استاندار همدان بر ضرورت نهادینه کردن جهاد تبیین و انعکاس دستاوردها و عملکرد دولت مردمی سیزدهم در ابعاد مختلف و با چاشنی امید و همچنین حرکت در مسیر انسجام و همگرایی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی اهالی رسانه و خبرنگاران رسانه های جمعی استان همدان تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که رفع چالش ها و حل مشکلات در سایه وحدت و انسجام و پرهیز از دوگانگی ها و اختلافات شکل می گیرد.

وی بیان کرد: اختلاف سلیقه ها همواره وجود داشته اما آنچه حائز اهمیت است و از رویکردهای دولت مردمی سیزدهم هم محسوب می شود آن است که نباید دچار حاشیه ها شویم و از مشکلات اصلی مردم غافل شد.

استاندار همدان: امروزه و در شرایط کنونی مهمترین مساله برای همه ما باید کمک به حل مشکلات و رسیدگی به امور مردم باشد.

وی با قدردانی از تلاش ها و حمایت های اهالی رسانه و خبرنگاران استان همدان در انعکاس اخبار و دستاوردهای دولت و همراهی آنها در همه شرایط سخت گفت: همواره به کمک رسانه ها و تعامل با آنها برای انجام بهتر امور و رفع مشکلات مردم نیازمندیم.

وی تصریح کرد: شرایط موجود کشورایجاب می کند که باید راهبرد و رویکردهمه ما به ویژه رسانه ها که نقش تعیین کننده ای در جهت دهی افکار عمومی جامعه دارند، بر روی مسایل وحدت آفرین و دوری از اختلاف ها و تزریق بیش از پیش امید به مردم استوار باشد.

وی با قدردانی از خانه مطبوعات و همه متولیان و دست اندرکاران امر برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی و خانواده های خبرنگاران نیز گفت: باید به شایستگی از تلاش ها و مجاهدت ها و همراهی خوب اهالی رسانه در استان همدان تجلیل و تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: همچنین باید تلاش و همراهی رسانه های استان همدان با مسئولان در موضوعات مهمی همچون بحران آب همدان، موضوع اغتشاشات و سایر مسایلی که نیازمند همگرایی و تعامل مثبت رسانه ها و خبرنگاران بود ارج نهاد.

وی با گرامیداشت عید بزرگ غدیر نیز گفت: بسیاری از اتفاقات و رخدادهای بزرگ تاریخی در این روز رقم خورده که گویای اهمیت و عظمت این روز بزرگ است.

این همایش بزرگ که همراه با برنامه های متنوع و شادی بخش و مسابقات و قرعه کشی بمناسبت روز عید غدیر نیز همراه بود لحظاتی و ساعاتی خوش را در ذهن و خاطره خانواده های خبرنگاران و اصحاب رسانه همدان ایجاد کرد.

این همایش و جشن بزرگ غدیر به بهانه پاسداشت تلاش های خبرنگاران و اهالی رسانه و با همراهی خوب و محوریت علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، نمایندگان مردم شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری و اعضای شورای اسلامی و شهرداری همدان و البته نقش پر رنگ بسیاری از دستگاه های اجرایی و خدماتی استان به بهترین نحو و به شایستگی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha