۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبر: 85162700
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: خبرنگاران نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: خبرنگاران در انعکاس اخبار صحیح و جهاد تبیین، نقش محوری و اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز جمعه در آیین پیاده روی خانوادگی خبرنگاران و اهالی رسانه استان همدان که به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد افزود: عید ولایت بزرگترین عید اسلامی ما شیعیان است و آن را به بهترین شکل جشن می‌گیریم.

وی اظهارداشت: کنترل فضای مجازی بسیار مهم است چراکه دشمنان این مرز بوم تلاش می کردند از طریق آن سرنوشت مردم را تغییر دهند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دشمنان ما تلاش داشتند اتفاقاتی که امروز در فرانسه رخ می‌دهد را برای ما اجرا کنند و فکر نمی‌کردند روزی خودشان دچار این اتفاق شوند.

وی ادامه داد: دشمنان سال گذشته جریانی را راه اندازی کردند که تلاش داشتند برای ملت ایران مشکلاتی ایجاد کنند اما امروز خود آنها دچار مشکل شدند به‌طوری‌که در فرانسه حضور فرزندان در خیابان‌ها ممنون و مردم را ۳۰ هزار یورو جریمه و تا ۲ سال به زندان می‌اندازند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فضای مجازی اگر کنترل نشود همه کشورها با قانون گریزی مواجه می شوند، بیان کرد: کسانی که در این فضا رشد می کنند در آینده برای خود و دیگران مشکلاتی را ایجاد می کنند و جامعه جهانی باید مراقب این موضوع باشد.

وی تاکید کرد: اقدامات ارزشمند خبرنگاران در بحران های مختلف از جمله موضوعات مربوط به آب، اغتشاشات و همچنین ارائه دستاوردها و آگاهی رسانی به جامعه طی یک سال اخیر، جای قدردانی دارد.

استاندار همدان: خبرنگاران نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه در موضوع امید آفرینی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند و نقش کلیدی داشتند.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری یکی از ارکان توسعه و پیشرفت استان همدان است، افزود: مقدمات ثبت جهانی هگمتانه فراهم شده است و خبرنگاران نقش محوری در معرفی استان و جذب گردشگر دارند.

استاندار همدان اظهارکرد: غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد که در این زمینه شرکت سیاحتی علیصدر حمایت‌های خوبی را در راستای توسعه گردشگری استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه با سرمایه گذارانی برای حمایت از گردشگری استان رایزنی شده است، افزود: در مذاکراتی که با فعالان حوزه گردشگری داشتیم، صحبت از حضور سالانه حداقل ۳۰۰ هزار گردشگر از کشور چین شده است.

استاندار همدان: خبرنگاران نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

قاسمی فرزاد تاکید کرد: در استان همدان فضا را به گونه ای رقم می زنیم که از بیشتر نقاط کشور و دنیا گردشگر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیاده‌روی خانوادگی خبرنگاران و خانواده اهالی رسانه استان همدان امروز ۱۶ تیر همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر بلوار ارم تا مجتمع گردشگری عباس‌آباد را پیاده‌روی کردند.

در این پیاده‌روی خانوادگی که به همت شرکت سیاحتی علیصدر و خانه مطبوعات استان همدان برگزار شد، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی و حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان و جمعی از مسوولان استانی؛ خبرنگاران را همراهی کردند.

استاندار همدان: خبرنگاران نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha