امام جمعه بوشهر : ایران مانع تحقق نظم نوین جهانی مد نظر آمریکا است

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمن با مشاهده توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله فکر، انقلاب اسلامی، رشد علمی برخاسته از نیروی جوان، نوع رهبریت سیاسی و قدرت دفاعی کشور، به این نتیجه رسیده که ایران بالاترین مانع نظم نوین آینده مورد نظر آمریکاست .

به گزارش ایرنا از سازمان بسیج دانشجویی استان فارس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در نشست جهاد تبیین با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز اظهار کرد: از نگاه دشمن، برای دوره گذار در شرایط فعلی سه مانع جدی ایران اسلامی، قدرت نظامی روسیه و اقتصاد چین وجود دارد.

وی افزود: نظم آینده جهانی به عنوان یک پروژه، تک قطبی سازی و منظومه‌ای کردن شرایط جغرافیایی جهان حول محور یک قطب یعنی آمریکا برنامه ریزی شده است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: استکبار جهانی به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت است و در مسیر مدیریت این پروژه به دنبال مهندسی ادراکی مردم برای تسلیم در برابر زندگی غرب را در پیش گرفته است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن ایجاد زبان مشترک برای مبارزه با نظام و مطالبه گری با رنگ و لعاب مردمی را آغاز کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اذعان کرد: دشمن و در راس آن آمریکا، یک آرایش چند وجهی در ایران اجرا کرده و تلاش می‌کند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، تضعیف قوای امنیتی ایران، ایجاد ناامیدی علمی، جذب استعدادهای درخشان و ایجاد اختلافات قومی در ایران نقشه خود را به پیش ببرد.

امام جمعه بوشهر : ایران مانع تحقق نظم نوین جهانی مد نظر آمریکا است

وی بر مقابله با توطئه های دشمن از طریق سلاح ایمان و امید تاکید و بیان کرد: دشمن به شکست خود در مقابله با ایران اسلامی اعتراف کرده است.

صفایی بوشهری گفت: جنایت و خیانت یعنی امپریالیسم آمریکا و جهاد تبیین به معنای تبیین واقعه مرگ بر آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افق های آینده ایران در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی را در مسیر موفقیت دانست و ادامه داد: ملت ایران محکم پای انقلاب اسلامی ایستاده و با اتکا به نظام ولایی خود، دشمن را شکست می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha