۲ محیط بان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با شکارچیان مجروح شدند

یاسوج-ایرنا-مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : ۲ محیط بان در درگیری محیط بانان شهرستان بویراحمد با شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده "دنا" مجروح شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، "اسلام جاودان خرد" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست جمعه شب در زمان پایش منطقه حفاظت شده "دنای" شرقی در محدوده ضلع شمالی "پادنای سمیرم" متوجه یگ گروه سه نفره می شوند که بدون هماهنگی و برخلاف قوانین و مقررات محیط زیست وارد منطقه تحت مدیریت محیط زیست شده اند.

جاودان خرد ادامه داد: ماموران پس از ساعت ها تلاش و رصد متخلفان در یک اقدام غافلگیرانه ساعت۲۱ شب گذشته خودروی متخلفین را توقیف کردند.

شکارچیان متخلف متواری و لاشه کَل وحشی در خودروی آنها کشف شد

وی اضافه کرد: متخلفین به محض مشاهده محاصره خود، با مامورین یگان حفاظت درگیر شده و ۲ نفر از محیط بانان را مجروح و متواری شدند.

۲ محیط بان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با شکارچیان مجروح شدند

جاودان خرد تصریح کرد : با توجه به مشهود بودن جرم، مامورین ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، نسبت به توقیف خودروی متخلفین و دستگیری راننده آن اقدام کرده و لاشه یک راس کَل وحشی را نیز از ماشین کشف کردند.

وی ضمن تشکر از هماهنگی و همکاری پاسگاه انتظامی "بیده"و مراجع قضایی شهرستان سمیرم تاکید کرد: اقدامات لازم برای دستگیری ۲ نفر متواری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha