استاندار: توزیع عادلانه بودجه برای افزایش رضایتمندی مردم مازندران در دستور کار قرار دارد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت که با توزیع عادلانه بودجه می بایست بستر مناسب و قابل قبول رضایتمندی مردم را فراهم کنیم و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان مازندران در ساری افزود :در این استان موظفیم تا در توزیع بودجه عدالت محوری مورد نظر باشد تا تمامی جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰هزار نفری از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بیشترین جذب در زمینه سرمایه گذاران بخش خصوصی را پیگیریم می کنیم و عدد درآمدی استان مازندران ناچیز است.
استاندار مازندران اضافه کرد : جذب نشدن بودجه ها با ارتباط گیری بموقع دستگاههای اجرایی با معاونان استانداری به صورت ویژه تر پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی چرایی مورد توجه قرار نگرفتن گزارش های بودجه ای اعمال شود و افزود : نظارت بر مصارف بودجه ها نیز اعمال شود.
حسینی پور بر بهره گیری از نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به حضور مداوم نمایندگان مجلس در مناطق مختلف آنان می توانند ناظران خوبی در زمینه مدیریت بودجه می باشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه بحث بودجه یکی از موضوعات مهم در حوزه مدیریت محسوب می شود، ادامه داد : شاید یکی از مهم‌ترین ایرادات مدیریت بودجه وارد است تصمیم گیری ستادی انجام می شود ‌رابطه ای میان نیازها، ضرورت و توزیع وجود ندارد.

استاندار: توزیع عادلانه بودجه برای افزایش رضایتمندی مردم مازندران در دستور کار قرار دارد

حسینی پور ادامه داد : افرادی در ستاد براساس شاخص های یکسان مبادرت به بودجه ریزی و تعیین منابع می کنند در حالیکه استان ها تفاوت ها وجود دارد و این نوع تقسیم و تخصیص بودجه نمی تواند تامین کننده هر استانی نیست.
وی ادامه داد : میزان رضایتمندی کشور با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات افزایش دهیم.
استاندار مازندران گفت که امروز جریان نفاق پیام جمهوری اسلامی ایران را تحریف می کند و هرکاری که این نظام انجام می دهد را تحریف می کنند همانگونه در جریان غدیر منافقان دست به تحریف اصل موضوع زدند.
وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که بر روی موضوع غدیر بیشتر تامل و تفکر داشته باشند.
توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه ای ۱۴۰۲ موضوعات مطروحه در جلسه امروز شورای برنامه ریزی توسعه استان مازندران بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha