۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85163360
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورا: شهر زنجان در حال تجربه یک تحول جدید است

زنجان - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شهر در حال تجربه یک تحول جدید است که افراد بومی و غیربومی نیز آن را تایید می‌کنند و خوشبختانه بازخوردهای اقدامات شهرداری مثبت بوده است.

به گزارش ایرنا، مجید ناصحی‌ مقدم روز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه شاهد تغییر نگرش در مدیریت شهری هستیم که حاصل آن را می‌توان در سطح شهر مشاهده کرد، اظهار کرد: یکی از تاکیدات در مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط در بین شهروندان است که اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله جشن عید غدیر از این قبیل محسوب می شود که شاهد استقبال خوب مردم از آن بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر تلاش مجدانه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گفت: به‌ عنوان مرکز استان در تلاش برای ایجاد تحول در منطقه هستیم و امیدواریم همکاری لازم با شهرداری در این رابطه انجام شود.

ناصحی مقدم به تجمع بزرگ مردمی در هسته مرکزی شهر طی روز گذشته اشاره و تصریح کرد: مشارکت در برگزاری یک جشن مردمی که با برنامه‌های کشوری هماوردی می‌کرد جای امتنان دارد که خوشبختانه به طرز مطلوبی برگزار شد.

وی اضافه کرد: افتتاح سبزه میدان باعث شد این محل بعد از سال‌ها به جایگاه واقعی خود برسد و جشن روز غدیر در سبزه‌میدان با حضور حداکثری مردم برگزار شود که نشان می‌دهد آماده جهش خوبی در شهر و مرکز استان هستیم.

ناصحی مقدم با بیان اینکه در حوزه آتشنشانی، آرامستان و پروژه‌های عمرانی عقب‌ماندگی‌های زیادی داریم، گفت: آنچه مسلم است در تک تک نقاط شهر مشکلات انباشته شده از سال‌های قبل وجود دارد که باید به این‌ مشکلات توجه جدی شود بنابراین باید تلاش مجدانه داشته باشیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم اما برای پیمودن این راه نیازمند همراهی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: مشکلات شهری با رشد جمعیت، تصاعدی رشد می‌کند و باید برای حل آنها به صورت شبانه روز تلاش شود و همراهی و هماهنگی یکی از فاکتورهای موثر در حل آنها به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha