۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبر: 85163717
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل فراری در کمتر ۲۴ ساعت در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۵ امام زاده عقیل این شهرستان فردی که همسر خود را به علت اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در این باره توضیح داد: ۱۵ تیرماه سال جاری در تماسی تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک مورد قتل در اسلامشهر گزارش می شود که با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ امام زاده عقیل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در صحنه جرم مشخص شد خانمی ۲۷ ساله به وسیله چاقو به قتل رسیده است و در همین خصوص، ماموران به صورت ویژه و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه پلیس و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر مقتول به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با او درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده و با فرزند چهار ماهه خود از محل متواری شده است.

این مسئول اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام فعالیت های اطلاعاتی، سرنخی از حضور متهم در شهر تهران بدست آورده و با هماهنگی پلیس راه آهن و بررسی شواهد، در عملیاتی متهم را قبل از خروج از کشور دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha