عضو شورای شهر: پنج مرکز استعدادیابی ورزش در تهران ایجاد می‌شود

شمیرانات - ایرنا - رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: امسال پنج مرکز استعدادیابی ورزشی در پایتخت ایجاد می‌شود که یک مرکز آن مختص شمیرانات است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه شهرداری منطقه یک تهران، زهرا شمس احسان در دیدار با نخبگان و قهرمانان ورزشی این منطقه که با حضور شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری منطقه یک، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در تدوین برنامه چهارم شورای شهر توسعه و ترویج ورزش همگانی، استعدادیابی و کمک به ورزش قهرمانی و ارتقاء نشاط اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تهران موظف است ظرف ۲ سال آینده ۱۵ مرکز استعدادیابی را تجهیز و در اختیار شهروندان قرار دهد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز در این جلسه گفت: امسال طراحی چند مجموعه ورزشی را آغاز کردیم که با پایان این طراحی ها و فرصت های مطالعاتی، اجرای این پروژه ها آغاز می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اکثر مجموعه‌های ورزشی منطقه یک به ورزش‌های توپی اختصاص دارند، ‌افزود: مجموعه های ورزشی جدید را به شکلی طراحی کرده ایم که تک کاره نباشند، هر کدام یک ورزش تخصصی را نیز آموزش بدهند و در یک رشته قالب‌تر و تخصصی‌تر عمل کنند.

به گفته صباغ، از نخبگان ورزشی هم برای آموزش در این مراکز استفاده خواهیم کرد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: شهر تهران باید شاهد هزاران قهرمان ورزشی و خروجی ورزش باید خروجی اخلاقی باشد و بحث قهرمان شهر را باید با جدیت دنبال کنیم.

وی با تشکر از زحمات شهردار منطقه یک در توسعه مکان‌های ورزشی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک در حوزه ورزش بسیار فعال است و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در آینده خواهیم بود.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha