۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85163753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه انتقال آب به منطقه ملاشیه اهواز به اتمام رسید

اهواز - ایرنا- سرپرست فرمانداری اهواز گفت: پروژه اتصال خط انتقال آب از ضلع شرقی منطقه ملاشیه اهواز جهت تقویت فشار آب این منطقه و رفع مشکل کم آبی با همکاری نیروی بسیج به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احمد موالی زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب به منطقه ملاشیه اهواز، بیان کرد: پس از افت فشار و قطعی آب ملاشیه در روزهای اخیر، ۲۰ هزار بطری آب معدنی با همکاری نیروهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) غرب اهواز، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و شرکت نورد لوله در بین ساکنان این منطقه توزیع شد.

وی گفت: آبرسانی به صورت سیار نیز در این منطقه انجام گرفت تا مردم مشکلی در تامین آب نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اقدامات ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل آب منطقه ملاشیه، گفت: با اجرای خط انتقال آب به این منطقه مشکل تامین آب شرب به صورت نسبی حل شده اما شرکت آبفا باید این مشکل را به صورت اساسی برطرف کند.

موالی زاده افزود: طرح های دیگری نیز برای تقویت فشار آب ملاشیه به صورت اساسی در دستور کار قرار دارد تا دیگر شاهد چنین مشکلی نباشیم.

آب آشامیدنی منطقه ملاشیه اهواز و سه منطقه دیگر در حدود یک ماه اخیر دچار قطعی شده و آبرسانی به صورت سیار به این مناطق در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha