آمریکا برای جلوگیری از نزدیکی کشورهای منطقه به یکدیگر تلاش می‌کند

تهران- ایرنا- نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند هرگونه تلاش برای نزدیکی و همکاری های اقتصادی میان کشورهای منطقه را به شکست بکشانند.

به گزارش ایرنا از رسانه های لبنانی، شیخ علی دعموش امروز (شنبه) با بیان این مطلب افزود: واشنگتن تلاش می کند از سرگیری روابط کشورهای عضو اتحادیه عرب با سوریه و توافق ایران و عربستان را با شکست روبه‌رو کند.

وی اضافه کرد: آمریکا تلاش خود را برای تحریم، گنجاندن برخی کشورها و سرمایه گذاران در فهرست تروریسم، از بین بردن اعتماد میان کشورها و جلوگیری از همکاری میان آنها با هدف ناکام گذاشتن هرگونه تلاش برای نزدیکی میان کشورها و همکاری های اقتصادی، تجاری و مالی میان کشورهای منطقه به کار بسته است.

دعموش خواستار تلاش بیشتر برای ایجاد اعتماد و نزدیکی و همکاری میان کشورهای منطقه شد و گفت: این موضوع باید از اولویت های اصلی برای به شکست کشاندن توطئه های دشمن، نقشه ها و اهداف خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط خود قرار دارد و بحران های سیاسی، اقتصادی و امنیتی دامنگیر آن شده است. این بحران‌ها باعث از بین رفتن توان بازدارندگی این رژیم خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha