ریل‌گذاری خوبی برای دریافت مالیات در چهارمحال و بختیاری انجام شده است

شهرکرد - ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در خصوص پرداخت مالیات در استان شکل گرفته است، گفت: اگر در همین مسیر حرکت کنیم درآمدهای مالیاتی استان افزایش می‌یابد و مازاد آن برای ارائه خدمات بیشتر در شهرها و روستاها هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در نشست با مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از کارکنان این اداره کل به مناسبت هفته مالیات، اظهار داشت: مالیات شمشیر دولبه بوده و یک لبه آن بیت‌ المال و لبه دیگر حق‌الناس است از همین رو باید دقت و توجه ویژه‌ای در خصوص این مقوله انجام گیرد.

وی ادامه داد: هنر مجموعه مالیات گیرنده باید این باشد که مالیات را با رضایت از مودیان بگیرد که این مهم با کار فرهنگی و اقناع سازی باید انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم‌داری ومردم‌نوازی موضوع مهمی است که مالیات گیرنده باید به آن توجه داشته باشد و این موضوع برای مردم به خوبی تبیین شود که مالیات اشتغال پایدار، پیشرفت و در نهایت توسعه و خودکفایی را به همراه دارد.

حیدری با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در خصوص دریافت مالیات در استان انجام شده است، افزود: با حضور میدانی در بین مردم، گفت و گو و اقناع‌سازی و از سوی دیگر مصرف عادلانه مالیات می‌توان مردم را در پرداخت مالیات بیش از پیش همراه کرد.

وی با تاکید بر تقویت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، تصریح کرد: با پرداخت مالیات اعتبار مناسبی در اختیاری این ۲ نهاد قرار می‌گیرد و می‌توانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نحوه دریافت مالیات و مصرف آن در بوته قضاوت مردم قرار دارد، اظهار داشت: هرچقدر عملکرد ما مطلوب‌تر باشد مردم اعتماد بیشتری می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: به هر میزان پرداخت مالیات افزایش یابد مازاد آن به استان باز می‌گردد و می‌توان زیرساخت‌های مناسبی با آن ایجاد کرد.

وی بر ضرورت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی حساب‌ها و گردش بانکی خود را به بانک‌های استان انتقال دهند.

به گزارش ایرنا، در تقویم ایران ۱۶ تیرماه روز ملی مالیات و تا ۲۳ همین ماه به نام هفته مالیات نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha