نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن عید غدیر در شهرکرد قدردانی کرد

شهرکرد- ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه در پیام تشکر خود آورده است: از حضور کم نظیر، مؤمنانه و اجتماع عظیم مردم در جشن عید غدیر و اعلام آمادگی خود در مسیر اعتلای شعایر الهی و تحقق بخشی به اسلام ناب علوی تشکر می‌کنم.
بخش بعدی این پیام می‌افزاید: از تلاش گسترده همه عوامل میدانی که زمینه‌ساز این جشن بزرگ و شوق‌آفرین شدند به‌ویژه از نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و غرفه‌داران و فعالان و عوامل امنیتی و اداری تشکر خاص دارم.
وی در بخش دیگری از پیام تشکر خود آورده است: قطعاً برنامه امسال تجربه گران‌سنگی را دربر داشت تا سال‌های آینده ضعف‌ها و نارسایی‌ها و کمبودها برطرف و جشن درخور غدیر را شاهد باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفته است: غدیر به‌عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمین، نماد حاکمیت توحید، و رهبری اجتماعی و تحقق آرمان‌های الهی است و همه موظفیم در زنده نگهداشتن این مهم بکوشیم.
وی در بخش دیگری از پیام تشکر خود آورده است: بر این باور بوده و هستیم که کار بزرگ پیرامون غدیر را امام خمینی (ره) با تحقق نظام سیاسی اسلام علوی، علامه امینی با تحقیق تمام در واقعه غدیر انجام دادند تا این نعمت بی‌نظیر الهی امروز به دست ما رسد و ما بر این خوان، متنعم و بهره‌مند گردیم.
بخش بعدی این پیام می‌افزاید: برگزاری جشن بزرگ غدیر فرصتی شد تا زمینه حضور گسترده علویان را فراهم آورده و با تفکر و کسب بصیرت، معارف غدیر همگانی و جهانی شود که حضوری کم‌نظیر را شاهد بودیم.
وی در پایان آورده است: حُسن عاقبت و بهره‌مندی از شفاعت امیرالمؤمنین (ع) را برای همه عزیزان از درگاه الهی مسألت دارم.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha