۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۰:۰۶
کد خبر: 85163874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| وداعی باشکوه؛ اینجا عطر بهشت سرمستت می‌کند

ساری- ایرنا- بابلی ها با حضور پرشور در آستانه امامزاده قاسم(ع) این شهر آیین وداع باشکوهی با شهید مدافع حرم مهدی اکبرپور روشن برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بابلی‌ها اعم از زن و مرد، پیر و جوان از سراسر شهرستان برای وداع با شهید شهر خود در آستانه امامزاده قاسم(ع) گرد هم آمدند و ضمن وداع با شکوه با این شهید مدافع حرم با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

مراسم وداع این شهید سرافراز که با حضور خانواده همسر و ۲ فرزند این شهید برگزار شد با استقبال پرشور شهروندان بابلی همراه بود.

فیلم| وداعی باشکوه؛ اینجا عطر بهشت سرمستت می‌کند

حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در مراسم وداع این شهید گفت : شهدا در مسیر دفاع از حریم ولایت حرکت می‌کنند.

وی بیان داشت : شیعه در طول تاریخ در مسیر ولایت امام علی (ع) حرکت می‌کرد و این مسیر استمرار دارد.

امام جمعه بابل افزود : در طول تاریخ شیعیان در مسیر ولایت پذیری امام علی (ع) هزینه‌های زیادی پرداخت کردند اما دست از آرمان‌های خود برنداشتند و در حال حاضر هم تفکر ولایت مداری در جامعه ما جاری می‌باشد.

شهید مهدی اکبرپور روشن که به دست تروریست های مزدور و کوردل در سوریه جانباز شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم وداع با این شهیدسرافراز امشب همراه با نماز مغرب و عشاء در آستانه امامزاده قاسم (ع) بابل و نیز در زادگاهش روشن آباد بابل برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید سرافراز فردا ۱۸ تیرماه به حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس منتقل و سپس بنا بر وصیت این شهید بزرگوار پیکرش در تهران تشییع و در جوار همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.

شهید مهدی اکبرپور روشن متولد ۱۳۶۵ دارای ۲ دختر ۴ ساله و زیر یکسال می باشد.

شهیدان سیدرضا طاهر و حسن رجایی فر۲ شهید مدافع حرم بابلی بودند که پیش از این در دفاع از حرم به دست تروریست های کوردل به درجه شهادت رسیدند.

فیلم| وداعی باشکوه؛ اینجا عطر بهشت سرمستت می‌کند

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha