راه‌اندازی محل دفن پسماند از مهمترین خواسته‌های بخش تولید بروجن است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: راه‌اندازی محل دفن اصولی پسماند از مهمترین خواسته‌های بخش تولید در شهرستان است که باید تدبیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از برخی واحدهایی صنعتی شهرستان بروجن، تاکید کرد: ۷۵ درصد از تولید صنایع کاشی و سرامیک استان در شهرستان بروجن استقرار دارد.
وی‌ افزود: سه تا پنج درصد تولید کاشی و سرامیک در شهرستان بروجن تبدیل به ضایعات می‌شود که در این راستا راه‌اندازی سریعتر محل دفن اصولی پسماند در این شهرستان ضروری است.
کرمی تصریح کرد: تدبیر برای دفن اصولی ضایعات و پسماند این واحدهای تولیدی با کمترین آسیب به محیط زیست در دستور کار مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن قرار دارد.
وی یادآور شد: ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن استقرار دارد که ظرفیت ارزشمندی برای توسعه اقتصادی این شهرستان است.
فرماندار بروجن با بیان اینکه قطعی‌های برق و گاز به‌ویژه در تابستان باعث منفی شدن روند تولید می‌شود، گفت: به‌همین علت با تعامل و تفاهم بین مسوولان شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه های خدمات‌رسان و اجرایی می‌توان مشکلات و کمبودهای مرتبط با گاز و برق را جبران کرد.
کرمی به آسیب‌های ناشی از قطع شدن برق و گاز اشاره و تاکید کرد: هم‌اکنون کمبودهای زیرساختی مانند برق، آب، گاز و زیرساخت‌های صادراتی باید جبران و تامین شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha