۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85163956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح شناسایی استعدادهای مهارتی در مناطق کم برخودار البرز اجرا شد

کرج - ایرنا - مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اجرای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی آنان در مناطق کم برخوردار این استان خبرداد.

"محمد جواد کاظمینی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح تحت عنوان " مدرسه تابستانه مهارت" ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال است .

وی بیان کرد: براین اساس ثبت نام دوره‌های مهارتی تابستانه رایگان ویژه این دانش‌آموزان از طریق نشانی الکترونیکی www.portaltvto.com انجام پذیر خواهد بود.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآورشد: کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت‌های کسب و کار در دانش آموزان، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی بازماندگان از تحصیل و کمک به هدایت تحصیلی و شغلی آن‌ها، استعدادسنجی، رغبت‌سنجی و سنجش تیپ شخصیتی و تعیین بهترین شغل متناسب با ویژگی‌های فردی متقاضی، معرفی ظرفیت‌های اشتغال موجود در جامعه، مشاغل آینده و آینده مشاغل، آموزش مهارت‌های نرم و مهارت‌های فنی‌و حرفه‌ای از جمله اهداف اجرای این طرح است.

در استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار شناسایی شده که از طریق نشست های کارشناسی قرارگاه اجتماعی نیازسنجی و با اجرای طرح های مختلف در دولت سیزدهم تلاش در جهت توسعه شهری و خدماتی در آنها صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha