ادارات دزفول با خرید محصولات بومی، تولید شهرستان را رونق بخشند

دزفول-ایرنا- مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان دزفول گفت: خرید محصولات بومی از سوی مسوولان ادارات و نهادهای دزفول موجب رونق تولید و ایجاد انگیزه برای تولدکنندگان شهرستان می‌شود.

عباس لوریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود تولید محصولات با کیفیت در شهرک‌های صنعتی دزفول، متاسفانه مسوولان سازمان‌ها و ادارات شهرستان نیازهای سازمانی را خارج از شهرستان تهیه می‌کنند که این امر در آینده باعث دلسردی تولیدکنندگان و بیکاری جوانان خواهد شد.
وی ادامه داد: شاهد تولید محصولات مختلفی از جمله صنایع مربوط به پزشکی، غذایی، مبلمان شهری، الکترونیک قطعات فلزی، سازه‌های فلزی و صنایع پایین دستی پتروشیمی از جمله لوله‌های پلی اتیلن و صنایع مربوط به کشاورزی در شهرک‌های صنعتی دزفول هستیم که این محصولات قابلیت رقابت با سایر محصولات مشابه دیگر استان‌ها و حتی کشورهای خارجی را دارند.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی دزفول خواستار توجه ویژه و حمایت مسوولان به ویژه سازمان‌ها، ادارات دولتی و خصوصی مستقر شد و گفت: نهادهایی مانند شهرداری، بخشداری، برق، آب، بیمارستان‌ها و کشاورزی می‌توانند با خرید محصولات بومی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در راستای رونق تولید گام بردارند.
دزفول چهار شهرک و ۲ ناحیه صنعتی دارد که حدود ۳۰۰ واحد صنعتی در آنها مستقر است.
واحدهای صنعتی دزفول برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha