۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85164309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز مایع در اردبیل ۲۳ درصد کاهش یافت

۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85164309
مصرف گاز مایع در اردبیل ۲۳ درصد کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل با اعلام توزیع الکترونیکی بیش از ۲ هزار و ۴۴۷ تن گاز مایع در این استان، گفت: شیوه توزیع، سبب کاهش ۲۳ درصدی میزان تقاضا و مصرف این فرآورده شده است.

سید حجت مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیرساخت بانکی صورت می‌گیرد که با مقایسه مصرف این فرآورده در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش مصرف محقق شده است.

وی تامین رفاه شهروندان، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در تمام شهرستان‌ها را از مزایای توزیع الکترونیکی گاز مایع ذکر کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل ادامه داد: با اجرای این طرح، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌ کرده‌اند، توزیع می‌شود.

به گفته او ، افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند بدون واسطه و به صورت غیرحضوری، با مراجعه به سامانه یاد شده نام‌نویسی و سیلندر گاز مایع را با نرخ مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق کارت‌خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن جزو مناطق سردسیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha