۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85164408
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه هزار کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: سه هزار کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "احمد ساکی" روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار سه هزار کیلوگرم مرغ به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که به صورت غیر مجاز از کشتارگاهی در همدان به قصد یکی از استان‌های همجوار بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: با هماهنگی با مرجع قضایی این محموله با نرخ مصوب در بین مردم توزیع شد.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف هشت دستگاه کولرگازی و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل محورهای ارتباطی به ۲ دستگاه خودرو وانت و کامیون ویژه حمل اثاثیه منزل مشکوک و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران در بازرسی از خودرو وانت هشت دستگاه کولر گازی با متعلقات مربوطه و از خودرو کامیون ۲۰۰ قلم لوازم خانگی از جمله چرخ گوشت، خرد کن، چای‌ساز یخچال و لباسشویی در مجموع به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ ساکی گفت: در این ارتباط ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha