افزون بر ۹۷ هزار بسته غذایی بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۹۷ هزار و ۳۲ بسته غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان استان توزیع شد.

مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بسته های مواد غذایی با همکاری کمیته امداد خراسان شمالی، مراکز نیکوکاری، خیرین و نیکوکاران توزیع شد.

وی افزود: در مجموع ۷۷۲ بسته معیشتی شامل برنج، روغن،ماکارانی، سویا، چای و رب به ارزش هر یک ۴۰۰ هزار تومان و ۹۶ هزار و ۲۶۰ وعده غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: این بسته ها با اولویت مناطق حاشیه و کم برخوردار استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه هزار بسته‌ معیشتی در قالب طرح رزمایش مواسات به مناسبت ماه مبارک رمضان در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان استان توزیع شد.

دهه امامت و ولایت از هشتم تیرماه مصادف با عید سعید قربان تا ۱۶ تیرماه عید سعید غدیر است

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

از این تعداد ۵۰ درصد آن را بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha