استانداردسازی کامل تجهیزات بازی در زنجان منوط به همکاری‌های بین بخشی است

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: تحقق کامل استانداردسازی تجهیزات بازی پارک‌های زنجان منوط به همکاری دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری زنجان است.

صابر کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک ها و شهربازی ها اجباری است و کارشناسان اداره کل استاندارد استان اقداماتی از قبیل اخطار و تذکر به دستگاه متولی امر را انجام داداه اند.

وی با بیان اینکه پایش تجهیزات بازی پارک ها به ویژه در فصل تابستان به طور مستمر انجام می شود، گفت: در این راستا مکاتبات لازم با متولیان امر به ویژه شهرداری انجام گرفته است.

کاظمی اظهار داشت: مجریان مربوط به تجهیزات بازی موظند در سامانه ملی تجهیزات ثبت نام و درخواست بازرسی خود را تایید کنند تا دوره بازرسی و ارزیابی از سوی استاندارد تعیین شود.

این مسوول ادامه داد: دارندگان تجهیزات بازی هم مکلفند گواهی ملی استاندارد را از سازمان ملی دریافت کنند، در غیر این صورت اجازه بهره برداری ندارند.

سرپرست اداره کل استاندار استان زنجان ادامه داد: لازم است مصرف کنندگان هم هنگام مراجعه از داشتن گواهی ایمنی استاندارد برای تجهیزات اطمینان حاصل کرده و این مهم را مطالبه کنند.

این مسوول خاطر نشان کرد: از فعالیت تجیهزات بازی که موفق به اخذ دریافت پروانه تجهیزات نشوند جلوگیری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha