مربی تیم ملی: در شیرجه هماهنگ بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی شیرجه ایران درباره شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی گفت: اگر به جای یک سهمیه، مجوز ۲ ورزشکار را بدهند، شانس کسب مدال در شیرجه هماهنگ در هانگژو داریم.

شهنام نظرپور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حضور ملی‌پوشان رشته شیرجه در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: هفته پیش به ما گفتند که تنها یک نفر را می‌توانیم اعزام کنیم و از حالا نیز باید نام او را اعلام کنیم. تمرینات پر ریسکی داریم و اگر همان یک ورزشکار مصدوم شود، چه باید کردکار؟ در شیرجه هماهنگ شانس خوبی داریم و تعداد رقبا برای کسب مدال کمتر می‌شود. سام واژیر و محمد مقدسی خیلی مسابقات بزرگ ندیدند و ممکن است در فضای سنگین بازی‌های آسیایی خودشان را ببازند اما در تمرین کم نمی‌گذارند و هر دوی آن‌ها می‌توانند نتیجه خوبی را در رقابت‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: این خیلی ارزش دارد که مقدسی هر روز از شهرستان می‌آید و در تمرینات حضور پیدا می‌کند. از فردا اردوی متمرکز در استخر مجموعه آزادی آغاز می‌شود و در تلاشیم که یک اردوی برون مرزی نیز برگزار کنیم زیرا سخت افزار کافی و مناسب را داخل کشور نداریم. محیط روی تکنیک ورزشکاران خیلی موثر است و نباید بگذاریم تنها به یک جا عادت کنند و اگر نتوانیم خوب تمرین کنیم، در محیط مسابقات به مشکل می‌خوریم؛ مثل حالا که وقتی محل تمرین را تغییر می‌دهیم، شیرجه‌روهای با سابقه ما می‌ترسند که از سکو بپرند.

مربی تیم ملی شیرجه درمورد ورزشکاران شیرجه در کشورهای دیگر عنوان کرد: دوستانی در کشورهای دیگر داریم که در یک سال بالای ۲۰ مسابقه شرکت می‌کنند و این امر روی پیشرفت ورزشکاران خیلی موثر است. ما انتظار خاصی نداریم و فقط می‌خواهیم کمک کنند که ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی حضور یابند، زیرا با سالی یک بار مسابقه دادن، نتیجه دلخواهی را کسب نخواهیم کرد. تا وقتی که نتوانیم در رقابت‌های بین المللی شرکت کنیم، در مسابقاتی مثل المپیک یا قهرمانی جهان، ورزشکاران خودشان را می‌بازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha