۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85164678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماموریت اورژانس در تصادفات خراسان جنوبی ۱۵ درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲ هزار و ۹۶۱ فقره تصادف در سه ماه اول امسال به اورژانس استان گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

سید محمدرضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و ۵۲۶ مصدوم تصادف به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی گفت: ماموریت‌های اورژانس در سه ماه امسال ۳۱ هزار و ۸۹۶ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت هشت هزار و ۸۰۳ ماموریت به صورت درمان در محل بوده است و در ۱۸ هزار و ۸۶۸ ماموریت اورژانسی، بیماران یا مصدومین با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: ۸۱ هزار و ۷۰۴ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان برقرار شد که از این تعداد هزار و ۱۴۹ تماس با عنوان مزاحمت تلفنی در سامانه‌های اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی ثبت شده است.

حسینی گفت: مزاحمت‌های تلفنی باعث ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیماران می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تجمیع خطوط اورژانس ۱۱۵ استان در مرکز بیرجند مردم در صورت تماس با ۱۱۵ باید نسبت به اعلام نام شهرستان و نشانی دقیق محل اقدام کنند و همکاری‌های لازم را با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha