کرمانشاهی: تراکتور مدعی قهرمانی خواهد بود/ استفاده از VAR در فصل جدید شوخی بزرگی است

تهران - ایرنا- مدیر اجرایی تراکتور با اشاره به عملکرد خوب این تیم در نقل و انتقالات، گفت: هدف تراکتور امسال قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رضا کرمانشاهی در پایان مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: چند نفر عنوان کردند قرعه ‌سختی داریم اما به نظر من اینطور نیست و ما باید با همه این تیم‌ها بازی کنیم. هفته اول و دوم با دو تیم بزرگ سپاهان و پرسپولیس بازی داریم و چه خوب شد که هفته‌های اول با آنها روبه‌رو می‌شویم.

کرمانشاهی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتور با عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته با یک تیم کهکشانی آماده حضور در لیگ می‌شود، اظهار کرد: عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات خوب بوده است اما همه تیم‌هایی که مدهی هستند هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. اینطور نیست که بار سنگینی روی دوش ما قرار بدهید اما هدف ما امسال قهرمانی است و با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم ما تا لحظه آخر جزو مدعیان هستیم و از هفته اول محکم گام بر می‌داریم.

داور بازنشسته کشورمان درباره اینکه چند داور در تیم مدیریتی تراکتور حضور دارند، خاطرنشان کرد: چه اشکالی دارد همه تیم‌ها از داوران استفاده کنند، خیلی از داوران ما بازنشسته شده‌اند و کنار گود نشسته‌اند. کسی که بیش از ۳۰ سال قضاوت کرده است، می‌تواند تجربیاتش را در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهد.

مدیر اجرایی تراکتور درباره اینکه رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده از فصل آینده در لیگ برتر از کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود، تاکید کرد: اگر بگوییم که امسال از کمک داور ویدئویی استفاده می‌کنیم یک شوخی بزرگ است. هنوز بستر لازم آماده نیست و امسال هم VAR نخواهیم داشت و این یک پروسه طولانی دارد. ما حداقل باید ۶ تا ۹ ماه باید به داورانمان آموزش بدهیم، پس چرا می‌گوییم که از هفته اول از این سیستم استفاده می‌کنیم.

کرمانشاهی درباره شایعاتی که درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده به گوش می‌رسد،هم گفت: شجاع بازیکن بزرگی است و از خریدهای خوب تراکتور است. مصدومیت جزئی داشت که برطرف شده و الان به اردوی تیم اضافه شد و تمرین می‌کند.

وی در ادامه درباره اولتیماتوم کنفدراسیون آسیا به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان برای تجیهز استادیوم‌هایشان به سیستم کمک داور ویدئویی در مسابقات، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا همان طور که برای VAR در باشگاه‌ها تاکید دارد، برای داوران هم این موضوع مهم دانسته است و اگر داوری دوره این سیستم را طی نکرده باشد، نمی‌تواند در جام ملت‌ها و مسابقات AFC قضاوت کند. بعضی از داوران با هزینه خودشان رفته‌اند و در این دوره شرکت کرده‌اند. درباره استفاده از این سیستم در ایران هم دوستان قول دادند و امیدوارم قولشان را عملی کنند.

مدیر اجرایی تراکتور درباره اینکه آیا ممکن است به دلیل عدم تجهیز ورزشگاه یادگار به VAR، میزبانی از تراکتور گرفته شود،اظهار کرد: فکر نمی‌کنم این فصل این اتفاق بیفتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha