تسویه بیش از ۴۵۰ همت از بدهی‌ دولت‌های قبلی در ۲سال اخیر

شهرکرد - ایرنا - قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی از تسویه بیش از ۴۵۰ همت از بدهی دولت های قبلی در ۲ سال اخیر توسط دولت سیزدهم خبر داد و تاکید کرد: هم افزایی قوا به کاهش مشکلات اقتصادی منجر می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا ترقی روز یکشنبه در آیین معارفه دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری به تلاش دشمن برای ایجاد دوگانگی در کشور و جلوگیری از مشخص بودن عملکرد نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: به‌همین منظور در شرایط کنونی باید در تبیین عملکرد قوا با دقت و بدون توجه به جوسازی‌های دشمن عمل شود.

وی با اشاره به مشکل‌های موجود جامعه به‌ ویژه در حوزه اقتصادی یادآور شد: انسجام و هم‌افزایی بین قوا در شرایط کنونی برای رفع چالش‌های موجود مطلوب است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم نشان می‌دهد با تکیه بر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی می‌تواند مشکل‌ها را شناسایی و راهکارهای عملی برای رفع آنها ارایه کند.

وی با اشاره به تلاش نیروهای انقلابی در دولت سیزدهم گفت: این دولت در مدت کوتاهی بیش از ۴۵۰ همت از بدهی‌ دولت‌های قبلی را پرداخت کرد و در حوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی به پیشرفت‌های مطلوبی رسید.

ترقی اُمیدآفرینی بین مردم نسبت به گذشته را ضروری دانست و تاکید کرد: دشمن در اعتراض‌های سال گذشته میلیاردها دلار در رسانه‌های ضدانقلاب برای ضربه به جمهوری اسلامی هزینه کرد اما مردم ایران با حضور در راهپیمایی‌های روز قدس، ۲۲ بهمن و جشن عید غدیر امسال پاسخ دشمنان را دادند.

وی با اشاره به مایوس شدن دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی افزود: قدرت الهی نهفته‌ای از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و اجازه نمی‌دهد تلاش شهیدان، اخلاص امام خمینی (ره) و مدیریت، تدبیر و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب اسلامی هدر رود.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی به اقدام موهن آتش زدن اخیر قرآن کریم در سوئد اشاره و تصریح کرد: این اقدام به‌ دلیل ترس از عزت اسلام و تبدیل آن به دین نخست اروپا در سال‌های آینده است.

وی یادآور شد: حزب مؤتلفه اسلامی از ابتدای فعالیت تاکنون هیچ‌گاه دعوت به خود نداشته و فقط دعوت به خداوند متعال و انتخاب صالحین برای پیاده شدن ارزش‌های دینی و اسلامی داشته است.

ترقی با اشاره به بی‌توجهی تَحَزُب غربی به مردم‌سالاری دینی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی به‌ دنبال قدرت نیست و به موضوع مردم‌سالاری دینی توجه جدی دارد.

وی با اشاره به وظیفه دشوار و مسوولانه جهاد تبیین در برهه کنونی تاکید کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در دوره سیزدهم فعالیت خود خط مشی برای بازنگری فعالیت‌های درونی، کمک به جامعه‌سازی اسلامی در فرایند انقلاب اسلامی و کنم به دولت‌سازی اسلامی توجه کرده است.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه در آیینی با حضور حمیدرضا ترقی قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی نورالله حیدری دستنایی به‌عنوان دبیر جدید حزب مؤتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
در این آیین همچنین از خدمات ۲۰ ساله مراد کاظمی دبیر سابق حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، نورالله حیدری دستنایی پیش از این به‌عنوان نماینده اسبق مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، معاون اسبق اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و عضو اسبق شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در استان فعالیت داشته است.
چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha