۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85164807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی هشت هزار  پایگاه اوقات فراغت در دارالقرآن‌های سراسر کشور

بوشهر - ایرنا - معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: هشت هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۲ با شعار تربیت، بدون توقف در دارالقرآن‌های سراسر کشور از اول تیر ماه جاری فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، جاسم حسینی‌زاده روز یکشنبه در بازدید از کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در دارالقرآن طوبی بوشهر اظهار کرد: دارالقرآن‌ها به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم تربیتی، برنامه‌های مهم و مختلفی در تابستان برای دانش‌آموزان اجرا می‌کنند.

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در دارالقرآن‌ها در رشته‌های مختلف قرآنی روخوانی، روانخوانی، حفظ، قرائت ترتیل، تفسیر برنامه‌ریزی شده است.

حسینی‌زاده بیان کرد: رشته عترت شامل نهج البلاغه خوانی و گفتمان مهدویت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دارالقرآن‌های سراسر کشور در تابستان ۱۴۰۲ است.

وی یادآور شد: طرح اتقان توانمندسازی قرآنی مدیران، معاونان و معلمان مدارس ابتدایی برای سال اول در پنج استان از جمله بوشهر در حال اجرا است.

حسینی‌زاده گفت: بیش از ۳۰ هزار آموزگار، مدیر و معاون مدارس آموزش ابتدایی در این طرح که به مدت سه سال اجرا می‌شود، شرکت کرده‌اند.

شرکت ۲ هزار و ۵۸۲ معلم بوشهری در طرح اتقان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۵۸۲ مدیر، معاون و آموزگار مدارس ابتدایی استان در دوره اتقان(توانمندسازی قرآنی) شرکت کرده‌اند.

محمود حقدوست اظهار کرد: پس از انتخاب بوشهر به عنوان یکی از پنج استان مجری طرح اتقان، در سال نخست برنامه‌ریزی لازم با همکازی معاونت آموزش ابتدایی انجام شده است.

وی افزود: مقدمات برگزاری دوره برای یک‌هزار و ۴۵ نفر در تابستان جاری اجرایی شده است.

حقدوست ادامه داد: با اجرای این طرح موثر و کاربردی، زمینه تربیت نسلی قرآنی در تراز جمهوری اسلامی فراهم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha